2021. május 5., szerda

10 ÉVES A BLOG

2011. május 4-én indult útjára a blogom, azóta rengeteg észlelést, megfigyelést feltöltöttem ide. Nagyon sok eseményt megéltem. Bízom abban, hogy a blogom eddig és ezen túl is sok érdekességet tartogat az olvasóknak, hogy valóban minőségi és aktuális csillagászati tartalom jelenik meg rajta.

Érdekes, hogy 20 éve van annak is, hogy 2001. tavaszán először kezdtem el komolyan a csillagászattal foglalkozni. Így még egy ok az ünneplésre. Tartalmas időszak volt!

Nincs igazán ötletem, hogy milyen extra tartalommal ünnepeljem ezt az évfordulót, így gyártottam egy szép nagy feliratot:


Remélem még sokszor tíz éven át észlelhetek és a blogom is üzemel majd ugyanannyi ideig! :-)

Továbbra is szeretettel várok minden kedves olvasót!

Cseh Viktor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése