2023. január 13., péntek

Az én kis naprendszerem

Az égbolt fotózása közben mindenféle égitestre ráirányítom az eszközeimet. Időközben kialakult egyfajta prioritás: van pár terület amit nagyon kedvelek és melyekhez a technikám is megfelelő.

A bolygófotózáshoz nincsenek megfelelő eszközeim, igazából szeretem nézni őket, de fotózni nem. Ennek ellenére azért vannak próbálkozásaim. Pár nappal ezelőtt összeszedtem néhány képet és egy montázsra besűrítettem a naprendszer jelentősebb égitesteit. Legalábbis a Földről nézve a leglényegesebbeket raktam rá. Olyan módon helyeztem a fotókat el, hogy az esztétikus legyen, valamint méretben arányosak legyenek. Olyan módon arányosak, mint ahogyan a Földről látjuk őket.

Tulajdonképpen ez egyfajta összeállítás, mely a bolygók távcsőben elénk táruló látványát sűríti bele egy képkockába. Íme a kis munkám:


A Plútó egyfajta hagyománytiszteletből került rá. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése